Vraag & antwoord

Heb je brandende vragen of wil je gewoon meer weten over Loofy’s? Lees hier onze meest gestelde vragen. Via het contactformulier op deze website is het ook altijd mogelijk contact op te nemen. Wij streven er naar dit binnen 24 uur te beantwoorden 🙂

Hoe snel versturen jullie mijn bestelling?

-Wij versturen elke bestelling die voor 17:00 uur besteld is, diezelfde dag met PostNL. De postbodes van PostNL bezorgen dit de volgende dag bij jouw thuis.  

Stel dat ik na het ontvangen van mijn bestelling niet tevreden ben, hoe ga ik hier dan mee op?

– Raak niet in paniek. Alhoewel je ons voornamelijk online ziet, zitten er mensen met vlees en bloed achter dit merk. Wij gaan er vanuit dat al onze bestellen met veel enthousiasme wordt ontvangen. Mocht er onverhoopt toch sprake zijn van teleurstelling, dan doen wij hier niet moeilijk over. Tot twee weken na ontvangst van het product kan dit ongemotiveerd geretourneerd worden. 

Heb ik garantie op de producten?

– Onze producten zijn met uiterste zorg gemaakt waardoor wij ervan uit gaan dat garantie niet nodig is. Mocht u onverhoopt toch minder tevreden zijn over de producten, neem dan alsjeblieft contact op via het contactformulier. Wij zijn ervan verzekerd dat we er dan alsnog uitkomen 🙂

Hoe gaan jullie om met mijn privacy?

– Wij hebben persoonsgegevens nodig om de bestellingen te versturen en gaan hier erg zorgvuldig om. De plekken waar dit bewaard wordt, is extra beveiligd waardoor onbevoegde mensen hier niet over kunnen beschikken. 

Stel dat ik een klacht wil indienen, hoe doe ik dat?

-Meningen horen we graag, ook wanneer deze negatief zijn. Vaak groeien we alleen maar harder door eerlijke meningen van onze klanten, dus deel het vooral met ons! Dit kan via het contactformulier op deze website.